Spojková sada 620 3268 00 pro PSA – nesprávně opracovaný přítlačný kotouč?
Po rozbalení spojky a kontrole přítlačného kotouče se i zkušený technik podívá raději dvakrát. Může tohle fakt fungovat? Není to výrobní vada? "Nikdy jsem neviděl tak hladký povrch," říká si něco v tom smyslu.
Co se tady stalo? "Normálně je povrch strukturovaný, lze dokonce vidět drážky po obrábění."
Správně: Normálně…
V tomto případě se však jedná o zcela nový výrobní proces. Důvodem je to, že přítlačný kotouč nebyl vyroben odléváním a následně obvyklým způsobem obráběn. Je vyroben z ocelového plechu pomocí procesu hlubokého tažení – proto není nutný další krok finálního obrábění.
Hodnoty tepelné absorpční kapacity a koeficientu tření nejsou ovlivněny, sestava přítlačného kotouče plně splňuje technické požadavky. Neexistují také žádné rozdíly při montáži – tak se na tento díl dívejte sekundu nebo dvě, ale pak ho bez obav namontujte.
Pokyny k montáži specifické pro vozidlo najdete v REPXPERTu stejně jako další informace o dílech v našem sortimentu naleznete na www.repxpert.cz.
Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře.
Co se tady stalo? "Normálně je povrch strukturovaný, lze dokonce vidět drážky po obrábění."
Správně: Normálně…
V tomto případě se však jedná o zcela nový výrobní proces. Důvodem je to, že přítlačný kotouč nebyl vyroben odléváním a následně obvyklým způsobem obráběn. Je vyroben z ocelového plechu pomocí procesu hlubokého tažení – proto není nutný další krok finálního obrábění.
Hodnoty tepelné absorpční kapacity a koeficientu tření nejsou ovlivněny, sestava přítlačného kotouče plně splňuje technické požadavky. Neexistují také žádné rozdíly při montáži – tak se na tento díl dívejte sekundu nebo dvě, ale pak ho bez obav namontujte.
Pokyny k montáži specifické pro vozidlo najdete v REPXPERTu stejně jako další informace o dílech v našem sortimentu naleznete na www.repxpert.cz.
Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře.